Ønsker du at oprette en reklamationssag for dit produkt?

Alle vores varer du køber hos os, er dækket af 24 måneders garanti og reklamationsret. For hurtigst mulig behandling, bedes du læse alle informationer grundigt.

OBS! Der bliver ikke påbegyndt en reklamation, hvis der ikke oprettes en reklamationssag.

Inden du opretter din reklamationssag

Vi anbefaler, at du foretager en backup af din data, før du indsender din computer, mobil eller tablet til os. I nogle tilfælde er det nødvendigt at geninstallere eller udskifte harddisken på computeren, og dine data kan derfor gå tabt.

Når du indsender din reklamationssag, er det dit ansvar, at produktet er pakket forsvarligt ind.

Bemærk, at GEOit ikke kan holdes ansvarlig for evt. tab af data eller transportskader.

Opret reklamationssag

Brug formularen herunder, hvis du ønsker at bruge din reklamationsret.

Den gennemsnitlige behandlingstid for reklamationer er 3-10 hverdage. Vi bestræber os naturligvis på at behandle din sag så hurtigt som muligt. Bemærk, at behandlingstiden starter fra den dag, vi modtager varen.

Sådan opretter du en reklamationssag

  1. Indtast den e-mail, du anvendte i forbindelse med dit køb.
  2. Find dit fakturanummer på fakturaen.
  3. Beskriv fejlen ved produktet.

Har du spørgsmål til reklamationer, kan du finde svar i vores FAQ her.

Hidden

Next Steps: Sync an Email Add-On

To get the most out of your form, we suggest that you sync this form with an email add-on. To learn more about your email add-on options, visit the following page: (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020). Important: Delete this tip before you publish the form.