FRAGT OG PRODUKTER

Hvad koster fragten?

Fragten er helt gratis ved køb over 1.000 kr. Ellers koster fragten 49 kr. Simpelt og nemt. Du får også hurtig levering hos GEOit – vi gør alt hvad vi kan, for at du kan få din bestilling leveret så hurtigt som overhovedet muligt. Derfor siger vi 1-3 hverdages leveringstid, fra du bestiller til levering.

Kan jeg spore/tracke min pakke?

Ja, det kan du. Når vi afsender din bestilling vil du automatisk modtage en e-mail fra os med en bekræftelse på at ordren er “Gennemført”, samt at pakken er på vej til dig. Du vil efterfølgende, fra valgte fragtfirma, modtage en e-mail og/eller en SMS, med pakkenummer og tracking link, så du kan spore din pakke.

Hvornår modtager jeg min bestilling?

Alle varer vil blive sendt indenfor 1-3 hverdage, men det afhænger af hvornår på dagen vi modtager din ordre og/eller det eventuelt er henover en weekend/helligdag. Men vi arbejder på at sende din bestilling så hurtigt som muligt.

Modtager jeg en faktura for min odre?

Ja, det gør du. Du modtager i din e-mail:

  • Ordrebekræftelse
  • Faktura

Hvis du vil have din faktura på e-mail og ikke har modtaget den, så tjek først din spam/uønsket mappe. Hvis den ikke er der, så skriv til os på hej@GEOit.dk.

Hvad skal jeg gøre, hvis min bestilling er blevet beskadiget under transport?

Hvis du er så uheldig, at du modtager en pakke, der er blevet beskadiget under transport, er det meget vigtigt, at du allerede ved modtagelsen,  tager imod pakken med forbehold. Desuden har du også mulighed for at insistere på at åbne pakken, mens fragtfirmaet venter. Er selve indholdet beskadiget, så skal der udarbejdes en erstatningssag med det pågældende fragtfirma. Her er det fragtfirmaet, der ved hvad der skal gøres og kan vejlede dig.

Opdager du ikke skaden ved selve modtagelsen, så skal du alligevel anmode om en erstatningssag. Det er dog meget vigtigt, at du tager kontakt til det pågældende fragtfirma, så hurtigt som muligt og helst indenfor 7 dage.

Den bedste idé er at tage en video, mens du tjekker og evt. åbner pakken og/eller tager billeder af din pakke inden du åbner den. Du skal huske at tage en masse billeder og sørge for at man kan se skaderne tydeligt.

BETALING OG ANDET

Hvordan kan jeg betale?

Du betaler på checkout-siden på GEOit.dk. Du kan betale med VISA, MasterCard og MobilePay. Husk at du også kan bruge Visa/Dankort, da dette også gælder som et Visa kort. Desuden virker alle kreditkort, hvis det er tilføjet på MobilePay.

Hvornår bliver pengene hævet på min konto?

Vi hæver pengene på din konto, den dag pakken bliver afsendt fra os. Når din pakke er afsendt, vil du på e-mail modtage din faktura, med dit tracking nummer.

Kan jeg annullere min ordre?

Ja, det kan du. Har du fortrudt dit køb og pakken ikke er blevet afsendt (dvs. du ikke har modtaget en mail med dit forsendelsesnummer), så er det meget vigtigt at du hurtigst muligt sender en mail til hej@GEOit.dk hvor du oplyser ordrenummeret og at du ønsker at annullere din ordre. Derefter vil du modtage en e-mail der bekræfter din annullering af ordren. Desuden vil vi ikke hæve pengene på din konto.

Har du fortrudt og vil du annullere din ordre, men pakken er allerede afsendt, så kan du læse om den korrekte procedure under din fortrydelsesret.

Har I nyhedsbrev?

Ja, det har vi. Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev på checkout-siden og/eller i bunden af de fleste af vores sider.

Du får 1-års og 2-års rabatkode for dit køb ved tilmelding af vores nyhedsbrev.

Hvordan returnere jeg min bestilling?

Alle vores varer du køber hos os, har 14 dages returret. For hurtigst mulig behandling, bedes du læse alle informationer grundigt.

OBS! Der bliver ikke påbegyndt en returnering, hvis der ikke oprettes en returneringssag.

 

Hvordan bruger jeg min reklamationsret?

Alle vores varer du køber hos os, er dækket af 24 måneders garanti og reklamationsret. For hurtigst mulig behandling, bedes du læse alle informationer grundigt.

OBS! Der bliver ikke påbegyndt en reklamation, hvis der ikke oprettes en reklamationssag.